Бучацька міська рада оголошує конкурс
на заміщення вакантної посади адміністратора центру надання адміністративних послуг Бучацької міської ради

В И М О Г И
до кандидатів на заміщення вакантної посади
адміністратора центру надання адміністративних послуг
Бучацької міської ради

– Наявність громадянства України.
– Наявність вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
– Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
– Знання чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та інших нормативно – правових актів.
– Вільне володіння державною мовою.
– Володіння основами діловодства, знання основних програм роботи на комп’ютері.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
– визнані в установленому порядку недієздатними;
– мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
– у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
– позбавленні права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін.


Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
– письмову заяву особи, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб – сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
– копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» рівень володіння державною мовою посадових осіб місцевого самоврядування засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до цього Закону.

Документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою, подається особою до призначення на посаду.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається працівником сектору з питань персоналу відділу юридичного забезпечення та персоналу.

Для довідок та подання документів для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади звертатися в Бучацьку міську раду за адресою: майдан Волі, 1, м.Бучач Тернопільської обл., 48400, кабінет 30, тел. 2-16-79.

 

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь