Бучацька міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника земельного відділу Бучацької міської ради.
В И М О Г И
до кандидатів на заміщення вакантної посади
начальника земельного відділу Бучацької міської ради
– Наявність громадянства України.
– Наявність повної вищої освіти не нижче ступеня магістра, спеціаліста відповідного професійного спрямування.
– Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
– Знання чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та інших нормативно-правових актів.
– Вільне володіння державною мовою.
– Знання земельного законодавства.
– Володіння основами діловодства, навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.
- До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
- – визнані в установленому порядку недієздатними;
- – мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
- – у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
- – позбавленні права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін.
Для участі у конкурсі необхідно подати такі документи:
– заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
– письмову заяву особи, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
– заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
– дві фотокартки розміром 4 х 6;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб – сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
– копію документа, який посвідчує особу;
-копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається працівником відповідальним за кадрову роботу.
Для довідок та подання документів для участі в конкурсі за заміщення вакантної посади звертатися в Бучацьку міську раду, за адресою: майдан Волі, 1, м.Бучач Тернопільської обл., 48400, тел. 2-16-79.